Splošni pogoji

Vsak obiskovalec in uporabnik spletne strani Vinebow.si se strinja z vsemi splošnimi pogoji poslovanja, ki so navedeni na Vinebow.si. Če se ne strinjate s splošnimi pogoji poslovanja, Vas naprošamo, da zapustite spletno mesto Vinebow.si.

Splošni pogoji Spletne trgovine Vinebow.com so sestavljeni na podlagi priporočil Gospodarske Zbornice Slovenije (GZS) in v skladu z ZAKONOM O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPot-UPB2) (uradno prečiščeno besedilo), Stran 11845, objavljeno na spletni strani www.uradni-list.si.

Pogoji nakupa na spletnem mestu www.Vinebow.com

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine na spletnem mestu www.Vinebow.com (v nadaljevanju: Pogoji) ter se z njimi strinja.

Spletno prodajo na www.Vinebow.com izvaja Jan Mehak, Gorenje Dole 22, 8275 Škocjan, nosilec osebnega dopolnilnega dela, vpisan v  register oseb, ki opravljajo osebno dopolnilno delo pod zaporedno številko 18244. Regija vrsta ODD: B2 – izdelovanje, popravilo in prodaja izdelkov, ki niso namenjeni zavživanju in ki jih je možno izdelovati na domu pretežno ročno ali po pretežno tradicionalnih postopkih

Ne zavezujemo se za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne  trgovine, niti se ne zavezujemo za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega gradiva. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta zaradi svetlobnih ucinkov pri fotografiranju.

Pridržujemo si pravico, da za dolocen ali nedolocen cas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine, ali drugace omejimo ali ustavimo poslovanje spletne trgovine.

Ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine ali za kakršno koli škodo v zvezi z izdelki kupljenimi v spletni trgovini.

Spletna trgovina je prosto dostopna na internetu. V spletni trgovini so predstavljeni naši izdelki, podrobne informacije in cene izdelkov. Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

1) Cene

Vse cene na spletni strani www.Vinebow.com so izražene v € (EUR). Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine; le ta se obračuna ob zaključku naročila in je razvidna v nakupovalni košarici pred zaključkom naročila.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V trenutku, ko je Vaše naročilo zaključeno in potrjeno, boste o vseh podatkih Vašega naročila obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu Vaših podatkov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

2) Stroški pošiljanja

Stroški pošiljanja se Vam obračunajo ob zaključku naročila in bodo razvidni v nakupovalni košarici.

3) Načini plačila

Spletna trgovina www.Vinebow.com Vam omogoča naslednji vrsti plačil:

gotovinsko plačilo ob prevzemu blaga

pošiljke dostavimo po dostavni službi Pošte Slovenija, plačilo pa izvedete ob prevzemu pošiljke.

plačilo na transakcijski račun po položnici ali preko spletne banke

Plačilo preko sistema PayPal

Pridržujemo si pravico, da vsa naročila, za katera je predvideno plačilo z nakazilom na transakcijski račun, ali prek sistema PayPal enostransko prekliče, če so od dneva naročila minili več kot 3 delovni dnevi in kupnina ni bila poravnana v tem času. (Neizvršena plačila/naročila namreč bremenijo zalogo podjetja in onemogočajo nakup ostalim uporabnikom)

Z oddanim naročilom v spletni trgovini www.Vinebow.com se zavezujete, da boste pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu vašega blaga poravnali kupnino. Ob prevzemu pošiljke obvezno podpišite morebitne spremne dokumente (dobavnica, …).

Blago ste dolžni pred prevzemom vizualno in številčno pregledati ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.

Prevzem in plačilo blaga z gotovino sta ob predhodnem dogovoru možna tudi na naslovu Gorenje Dole 22, 8275 Škocjan

4) Postopek nakupa

  1. korak

Na spletni strani www.Vinebow.com v nakupovalni košarici so kupcu prikazani izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Pod izbranimi izdelki je naveden strošek dostave ter celoten strošek nakupa. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani Vinebow.com vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

  1. korak

Zaključek naročila oz. potrditev tega: Kupec zaključi svoje naročilo tako, da v obrazec na spletni strani vnese vse zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, tel. številko, e-naslov). Kupec mora na strani nakupovalne košarice izbrati način plačila, kar stori z izborom ponujenih možnosti v polju ”Izberite način plačila”.

  1. korak

Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti. Poleg tega bo kupec na e-naslov, ki ga je vnesel v 2. koraku, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku. Sporočilo lahko potrošniku na njegovo zahtevo ponovno pošljemo.

  1. korak

Odprema blaga: Vinebow.com v dogovorjenem roku blago pripravi za odpremo ter ga odpošlje na kupčev naslov. Spletna trgovina Vinebow.com hkrati obvesti kupca po elektronski pošti o poslanem blagu.

5) Uporaba spletne trgovine

Jan Mehak, spletna trgovina Vinebow.com  ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi informacij v spletni trgovini. Pridržujemo si pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletne trgovine brez predhodnega obvestila in ne prevzemamo  odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.

V največji možni meri se bomo trudili za ažurnost, brezhibno delovanje in točnost informacij, navedenih v spletni trgovini www.Vinebow.com. V kolikor kupec opazi kakršnokoli pomanjkljivost, napako ali nedelovanje, naj nam to nemudoma sporoči na naš e-poštni naslov info@Vinebow.com

6) Pridržek lastninske pravice

Pridržujemo si lastninsko pravico pri prodanih izdelkih in le-ti ostanejo last spletne trgovine Vinebow.com tudi potem, ko so Vam izročeni, vse dokler kupnina zanje ni poplačana v celoti.

7) Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga

Pogodbe, sklenjene na daljavo in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov ter z njimi povezan odstop od pogodbe opredeljujejo 43., 45. in 46. člen ZVPot in njihovi podčleni.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik lahko obvesti podjetje o odstopu oz. vrnitvi blaga pisno ali na e-naslov:info@vinebow.com. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka vrnjena v določenem roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v 14 dneh po poslanem sporočilu o odstopu pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in obliki, z originalno embalažo.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo prejetih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov, razen neposrednega stroška vračila, v kolikor se je odločil za odstop od pogodbe ali zamenjavo.

Podjetje lahko zadrži vračilo prejetega plačila do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Izdelke dobro zaščitite (obložite s časopisnim papirjem ali peno) in vrnite na naš naslov (Jan Mehak, Gorenje Dole 22, 8275 Škocjan) preko Pošte Slovenije ter poleg priložite ustrezen obrazec, ki ga najdete na zavihku Vračila.

Prosimo vas, da vrnjene pošiljke ne pošiljate z odkupnino, saj le te ne bodo prišle do našega naslova. Priporočamo, da pošiljko pošljete “priporočeno”, da lahko pošiljko v primeru izgube izsledite.

Omogočamo vam tudi zamenjavo artikla.

8) Dostava

Vsa naročila  odpošljemo v 2 delavnih dneh od dneva naročila oz plačila. S tem zagotovimo, da vam pošiljko dostavimo na naveden naslov med 2-5 delovnimi dnevi, načeloma že naslednji dan po opravljenem naročilu. Če ste izbrali graviranje poljubnega besedila se lahko čas dostave podaljša od 3-5 dni.

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe Pošta Slovenija.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Naročeno blago bomo dostavili na naslov, ki ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

Odkupnino paketa lahko kurirju ob dostavi plačate z gotovino.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa, pošiljatelj  ter obratovalni čas najbližje poslovalnice, kjer lahko paket tudi prevzamete.

9) Razprodani izdelki

V redkih primerih se lahko zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan oziroma ga nimamo več na zalogi, čeprav je na spletni strani pomotoma označeno, da je na zalogi. O tem vas bomo obvestili, takoj ko bomo to opazili. Prosimo vas za razumevanje.

10) Vračilo poškodovanih pošiljk

Kupec je ob prevzemu dolžan blago in paket preveriti, in če  ob prevzemu blaga opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, kaže znake odprtja ali da manjka vsebina, mora sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Slovenije oziroma pri dostavni službi, ki Vam je paket dostavila. Pred prevzemom tako pošiljko zavrnite ali če ste jo prevzeli, paket vrnite na najbližji pošti v enakem stanju, kot ste ga prejeli, v skladu z navodili, objavljenimi na zavihku Vračila.

11) Uveljavljanje stvarne napake na izdelku (odgovornost podjetja za stvarne napake)

Odgovornost podjetja za stvarne napake je opredeljena v 37. členu ZVPot-NPB10 (37., 37.a, 37.b, 37.c)

>>>Obrazec za vračilo artikla za uveljavitev stvarne napake<<<

Pomembnejše izseke iz zakonskih določb ZVPot glede stvarne napake navajamo spodaj:

  1. člen:

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

(2) Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

37.a člen:

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

12) Garancija

Navodila za uveljavljanje garancije:

Za uveljavljanje garancije je potrebno artikel vrniti v času garancijskega roka, ki je naveden na garancijski izjavi ter začne teči z dnem nakupa. Poleg garancijske izjave je potrebno priložiti tudi kopijo računa. Poleg tega je potrebno obvezno priložiti tudi izpolnjen Obrazec za vračilo artikla v garancijo.

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je s Pravilnikom o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, predpisana obvezna garancija in za tiste, za katere je bila s strani podjetja dana prostovoljna garancija.

Jamčenje:

Dajalec garancije izjavlja, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku.

Prodajalec se obvezuje, da bo na vašo zahtevo, če bo predložena v garancijskem roku, na svoje stroške poskrbel za odpravo napak in tehničnih pomanjkljivosti izdelka, ki bi nastale ob pravilni uporabi v času veljavnosti garancije. Izdelek, ki ne bo popravljen v roku 45 dni od dneva predložitve zahtevka za popravilo, bomo na vašo zahtevo zamenjali z brezhibnim izdelkom. V primeru, da pokvarjeni del ali proizvod ni identično zamenljiv, si pridržujemo pravico do zamenjave z najmanj enakovrednim izdelkom.

Garancijski rok artikla:

V spletni trgovini je pri vsakem artiklu zabeleženo garancijsko obdobje (v kolikor podatek ni naveden, izdelek nima garancije), prav tako tudi na garancijskem kartončku ali priloženem računu. Garancija prične veljati od dneva prejetja artikla in velja do izteka garancije.

Zamenjava ali odprava napake na izdelku:

Če popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov/brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni mogoče dobaviti (in je s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko kupec odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine (in ne zgolj dobropis).

V kolikor gre za enako napako, 45- dnevni rok ne prične teči z uveljavljanjem vsakega zahtevka za popravilo posebej, ampak teče od prvotnega zahtevka dalje neprekinjeno. V kolikor pa potrošnik uveljavlja zahtevek za vsakič drugačno vrsto napake, prične rok 45 dni teči za vsako napako znova.

Stranka ne krije stroškov popravila odprave napake na izdelku.

Stranka pri uveljavljanju reklamacije v času garancijskega roka nima nobenih stroškov.

V kolikor garancijski kartonček ni priložen ali ne vsebuje vseh podatkov, ima dajalec garancije oziroma prodajalec po drugem odstavku 18. člena ZVPot kljub temu vse obveznosti po zakonu.

Garancija je neveljavna v naslednjih primerih:

če kupec ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka

če je bil izdelek uporabljen v neprimernem okolju (mraz, vročina, vlaga, prah…)

Artikel varujte pred padci (fizičnimi poškodbami) in ne izpostavljajte soncu, vlagi ali mrazu. Artikla ne razstavljajte, zažigajte, saj se v tem primeru garancija izniči.

V garancijo prav tako ne spadajo poškodbe, povzročene pri transportu po izročitvi, višje sile ali neustreznega čiščenja.

13) Varovanje osebnih podatkov

Pri Vinebow.com nam je najvišja prioriteta zaščititi osebne podatke naših uporabnikov, saj nas k temu veže zakonodaja ( Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) ).

Uporabnik z izvedenim naročilom dovoljuje spletni trgovini Vinebow.com zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji.

Vaše podatke, ki smo jih pridobili z Vašo registracijo, bomo uporabili izključno za interne potrebe spletne trgovine VineBow.com:

– izpolnitev naročil pošiljanje naročenih izdelkov – artiklov

– pošiljanje računov, ponudb

– informativnega in reklamnega materiala

– izvedbe plačil

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam ali posredovani tretji osebi, edino če to zahteva obveznost določena v zakonu, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine Vinebow.com.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojih osebnih podatkov ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

14) Piškotki – COOKIE

Piškotki so neopazni dokumenti, ki so začasno shranjeni na vašem trdem disku in omogočajo naši strani prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno stran Vinebow.com. Spletna stran Vinebow.com uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo naše spletne strani.

Kljub temu, da si prizadevamo, da fotografije čimbolj odražajo dejanski izgled izdelka se lahko zgodi, da pride do odstopanj v odtenkih barv.

15) Sprememba splošnih pogojev poslovanja

Nosilec osebnega dopolnilnega dela, Jan Mehak  si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni splošne pogoje poslovanja brez vnaprejšnje najave. Spremenjena pravila stopijo v veljavo in se uporabljajo od objave na spletni strani dalje. Registrirani uporabniki bodo o spremembah obveščeni preko e-pošte.

16) Spori

Podjetje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Jan Mehak. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031-630-113 ali po elektronski pošti na info@vinebow.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@vinebow.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Jan Mehak  se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora. Zato si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine www.vinebow.com med kupcem in prodajalcem, bosta stranki poizkušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče.

17) Osnovni podatki o ponudniku storitev spletne trgovine

Naziv: Jan Mehak, izvajalec osebnega dopolnilnega dela

Naslov: Gorenje Dole 22, 8275 Škocjan

Spletna stran: http://www.vinebow.com

E-pošta: info@vinebow.si

Telefon: 031/630-113

Transakcijski račun: IBAN SI56 0431 1026 0591 498  (NKBM d.d.) / SWIFT (BIC koda): KBMA SI 2X